Mina favoritbloggar med inriktning på dressyr

Jag älskar att läsa bloggar och jag är nog uppe i 20-30 bloggar jag läser om dagen. Något av det roligaste jag vet är att hitta nya bloggar och då tänkte jag tipsa er om några av mina favoritbloggar, men eftersom att jag läser såpass många bloggar hade jag tänkt dela in dem på ett sätt och skriva ”hoppbloggar” för sig och ”dressyrbloggar” för sig, så ni icke-dressyrintresserade kan scrolla förbi detta inlägget 😉

www.enewe.se – Evelinns blogg hittade jag för något år sedan och jag har varit fast för den sedan dess, en av mina absoluta favoriter! Att få ta del av Evelinns hästliv och att få följa henne på vägen mot hennes mål tycker jag är jätteroligt, hennes blogg kan få upp ens motivation fastän allting bara känns mörkt. Evelinn har även ett intressant och roligt sätt att skriva på och man märker att det finns en tanke bakom varje inlägg.

www.dressyrsnack.se – Denna blogg har jag följt under en ganska kort tid men trots det har den blivit en stor favorit, mest på grund av alla fina bilder, tjejernas underbara smak på utrustning och deras fina hästar och ponnyerna som man får läsa lite om då och då.

www.ingridskoog.se – Jag läste Dressyrmupparna till och från i ett par år innan Ingrid valde att börja blogga själv och eftersom att jag kärat ner mig totalt i både Claudia och Maud var det en självklarhet att följa henne på hennes nya blogg. Jag känner igen mig mycket i Ingrids tankar, funderingar och åsikter kring hästhållning och det tycker jag är jätteroligt, finns inte så många dressyrryttare som tänker lika mycket ”outside of the box” vilket Ingrid verkar göra. Dessutom bjuder Ingrid alltid på nya, fina bilder av bra kvalitet och det är ett stort plus enligt mig!

Några andra av mina favoriter hittar ni HÄR, HÄR, HÄR, HÄR, HÄR och HÄR.

DSC_1223

5 thoughts on “Mina favoritbloggar med inriktning på dressyr

  1. Pingback: Mina favoritbloggar med inriktning på hoppning | Sara Stina Fredlund

Kommentera

