God morgon!

Älskade, underbara fredag – som jag längtat efter dig! Denna vecka har jag bara gått och längtat efter helgen vilket verkar ha fått tiden att gå otroligt sakta men äntligen är det fredag och helg. En ganska kort skoldag väntar och därefter ska jag hem och ut till stallet (stallen?). Jag trotsar klyschan om otur på fredagen den trettonde och ska både dressyr- och hoppträna, två ridpass jag ser otroligt mycket fram emot! Under den senaste hoppträningen hamnade jag i en liten svacka och under den senaste veckan har jag hämtat en massor av inspiration för att ta mig ur den svackan. Ikväll ska allt fokus ligga på att rida framåt och aldrig tänka för mycket, göra mer och tänka mindre. Dressyren känner jag mig lite lugnare inför, i slutändan är det ändå det jag tycker om mest och det jag känner mig tryggast i men jag ska bannemig fixa hoppningen, oavsett hur lång tid det tar.

Efter denna fredagen väntar en efterlängtad helg som ska spenderas med en fin vän och med en massa häst, såklart. Jag har även med mig en fotograf till stallet under lördagen och vi får nog tillbringa en ganska lång tid där ute med kameran, har en idé till en ny design som jag tror kommer kunna bli sjukt bra, hoppas bara att kameran håller med om det 😉 Kram på er, hoppas att ni får en bra fredag och en bra helg ♥

tessan30jan1

2 thoughts on “God morgon!

Kommentera

