Jag saknar min bästa vän

Det brukar sägas att tiden läker alla sår, att man någon gång kommer att ta sig igenom det jobbiga, att man ska fortsätta gå även när det tar emot – men vad ska man göra när det känns som om hela ens värld går i tusen bitar? När man ligger i sin säng om kvällarna och gråter sig till sömns? När det inte längre finns några tårar kvar? När man bara känner för att ge upp?

Vissa dagar är värre än andra. Vissa dagar bryter jag ihop och bara önskar att jag kunde backa tiden och njuta ännu mer av vår tid tillsammans, min tid med Flamingo. Sakta men säkert börjar alla såren läka, men ärren kommer alltid att finnas kvar. Jag kommer alltid att sakna, jag kommer alltid att få en konstig känsla så fort någon pratar om henne och jag kommer alltid, alltid, alltid att komma ihåg hur ont det gjorde att behöva inse att det aldrig skulle bli vi igen, att vår tid tillsammans var över. Jag kommer aldrig att glömma hur sviken jag blev.

Flamingo kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, en plats som inte ens Duchess kan ta. Ingen kommer någonsin att kunna förstå hur mycket jag älskar Flamingo, ingen kommer någonsin att förstå hur mycket hon betyder för mig. Flamingo räddade mig, hon kom in i mitt liv i rätt tid och gav mig något att kämpa för, det var hon som tog mig igenom allt. Flamingo gav mig så mycket, hon kämpade för mig in i det sista. Jag älskar henne, det gör jag verkligen. Jag önskar att vi bara fick mer tid tillsammans, att vi verkligen fick visa vad vi kunde göra tillsammans.

Det börjar bli bättre, vissa dagar känner jag inte av det längre, och det skrämmer mig.

malin2

548421_116385038514824_1642346509_n

Skärmavbild 2013-05-01 kl. 19.58.10

3 thoughts on “Jag saknar min bästa vän

Kommentera

