Detta står på min önskelista i vår

våren2015

Skjortor – Hur snyggt är det inte att rida i skjorta? Jag tycker att det ser så stilrent ut, speciellt skjortor som sitter åt. Ni hittar den rosa HÄR och den blå HÄR.

Bling i alla former – Dessa schabrak från Hööks är så snygga, som ett par Equiline förutom att jag har råd med dom 😉 Jag vill ha ett svart till Tessan och ett vitt till Duchess… Jag vill även införskaffa mig ett nytt pannband, jag älskar pannband med bling och pärlor! Det ena pannbandet finns hos Hööks och det andra hittar ni HÄR.

Rött och grått – Dessa lindor tillsammans med ett schabrak med samma färg, mums. Röda lindorna till ett blått, vitt eller svart schabrak med röd passpoal eller de gråa till ett schabrak med grå färg eller grå passpoal – rött och grått kommer helt klart att vara mina färger i vår! Det röda paret hittar ni på Hööks och det gråa finns HÄR.

En ”sommarridhjälm” – Uvex och GPA har länge stått på min önskelista, särskilt under sommaren när jag svettats som en gris i min hjälm. Min nyaste hjälm har dock en ventilfunktion vilket ska göra den kylig under sommaren, men jag hade nog velat ha en till hjälm att rida i när det regnar, min gamla i sammet blir inte så värst mysig efter regnet. Uvex hittar ni HÄR och GPA hittar ni HÄR.

One thought on “Detta står på min önskelista i vår

  1. Skjortor är såå snyggt!! Älskar ginas falsterbo kollektion. den är så fräsch stilren och bara väldigt snygg!! Jag tycker bättre om gpa än uvex 🙂 gpa är skönare enligt mig ( har haft båda) 🙂

Kommentera

