Snöritt och årsmöte

Tilda och jag red ut tillsammans på förmiddagen, vi red till en av sommarhagarna och hade jätteroligt! Det är något jag verkligen uppskattar med vårt stall, det finns alltid någon man kan rida iväg med och ha roligt med. I alla fall så la jag mycket fokus på galopparbetet och jag kände att Duchess tyckte att det var ganska jobbigt, otroligt bra träning för henne! Duchess kändes jättemjuk och jobbade ordentligt med hela kroppen, sådan härlig känsla. Mamma var snäll och filmade idag vilket jag är jätteglad över, Duchess ser så jäkla häftig ut i snön när hon verkligen får till det i sitt steg, bäst att börja träna på att steget ska se ut sådär när vi inte rider i snön också 😉

Efter ridpasset åkte jag iväg och köpte fika, hämtade upp Sophie och åkte till ridskolan där ett möte med ungdomssektionen väntade. Vi avtackade gamla medlemmar som valt att hoppa av, valde in nya medlemmar och la upp en aktivitetsplan för året. Vi kom med en massor av bra förslag och det känns som om 2015 kommer kunna bli ett jättebra år för oss som ungdomssektion och för ridskolan och ridskolans ungdomar!

7februari1

Kommentera

