Fredag ♥

Godmorgon bloggen! Jag har en ganska fullspäckad dag framför mig, inget jag har något emot – jag mår som bäst när jag har saker att göra hela tiden. Min morgon kommer att börja med en sorts föreläsning i skolan om näthat, ska bli kul! Dessutom slipper vi matten direkt på morgonen vilket gör hela dagen så mycket bättre än vad den redan kommer att bli 😉 Därefter väntar en skoldag fram tills 14.30 och då börjar min eftermiddag med en massor av häst.

Direkt efter skolan ska jag iväg och rida B, ponnyn jag hjälper till med att rida. Ska bli jättekul att få rida B igen och även att få träffa hennes ägare, vi har alltid så roligt tillsammans! Så fort vi är klara med hästarna så ska jag iväg till Stora Ekeby och träna, hoppas att jag får fortsätta med att rida Arena, har verkligen börjat tycka om honom. Sist men inte minst så ska jag även iväg till Duchess och gå en promenad med henne. Efter gårdagens ridpass i djupsnön så har hon nog lite träningsvärk och då vill jag gå bort den istället för att hon får vila och bli stel i musklerna.

Har ni några roliga planer inför idag eller inför helgen? Berätta! 🙂


Avslutar inlägget med att dela med mig efter lite film från förra veckans träningar. Jag har inte kunnat uppladdat någon film alls sedan förra helgen men äntligen så gick det!

Kommentera

