Tränat för Malin.

Idag tränade jag lite för Malin och red även igenom programmet några gånger. I början av ridpasset red jag med Fannys sitsbåge och spöet mellan händerna, var nog det mesta osköna som finns haha. Duchess var väldigt stark först, har otroligt ont i mina armar nu efter… I början var hon värst, men som tur är så hjälpte Malin mig så det blev bättre hela tiden. Travprogrammet gick jättebra att rida igenom idag, hon var riktigt fin! Travökningarna gick äntligen bra och allt annat satt jättebra. I galoppen gick det lite sämre, men ändå helt okej. Hon blev lite som en kanonkula men mot slutet gick det bättre. Första galoppökningen bara flög vi haha. Har i alla fall med mig en jättebra känsla inför söndag, längtar nästan lite efter det här ridpasset.

63

Kommentera

