Blir så glad!

Det märks verkligen att skolan har börjat nu. Uppdateringen är inte alls lika bra och oftast hinner jag bara skriva ihop ett inlägg per dag, om jag ens hinner det. Jag tror dock att det blir bättre när jag kommit in i rutinerna lite bättre. Ska skriva tidinställda i helgen om jag hinner så att ni får minst 1 inlägg varje dag.

Idag var jag dock hemma tidigt, eller ja tidigare än vanligt haha. Kom hem rätt så tidigt från skolan och åkte nästan direkt till stallet. Red till Löten och tillbaka med Tilda och hennes kompis, fick känna igenom Duchess lite i trav och skritt och hon kändes så himla fin 😀 Imorgon ska jag rida program för Malin så det känns jättebra. Hon skötte sig även jättebra idag, blir så glad att det äntligen går bra igen. Var nog hemma efter 5, rekord haha. Har precis målat naglarna silvriga(min turfärg) och väntar på idol!

601933_324577567674567_1045764172_n

Kommentera

