Idag är ingen bra dag.

Mamma och jag fixade stallet nu på kvällen, vi är ett rätt så bra team haha. Duchess reds på rakan idag och det gick inte alls bra. Det var varmt, hon var stark och jag var trött, ingen bra kombo alls. Hon blev så stark så jag fick ont i armarna till slut, då gav jag upp och skrittade hem igen. Jag vet att jag skrev ett inlägg om att inte ge upp, men det är skillnad på att ge upp och ge upp. Imorgon ska jag rida henne igen i alla fall så hoppas det går bättre då 🙂

Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på teve resten av kvällen. Jag har så himla ont i huvudet och det är bara äckligt varmt ute, känns som om hela himmelen har ramlat ner på mitt huvud… Trodde aldrig att jag skulle säga det men jag längtar efter regn!

601933_324577567674567_1045764172_n
Helt klart min favoritbild på henne, världens finaste.

2 thoughts on “Idag är ingen bra dag.

Kommentera

