Några svar från frågestunden

Läser du min blogg?
Försöker att titta in på den varje dag.

Duchess/Lillan?
Duchess. Jag kommer att komma mycket längre på Duchess än på Lillan, därför väljer jag Duchess.

Om du måste svara och att du bara får välja en, Flamingo eller Duchess?
Det går verkligen inte att välja. Båda två betyder lika mycket för mig ♥

Vad är det bästa du gjort inom ridsporten?
LB:1 ritten jag och Duchess gjorde i Hallsta, finns inget jag skulle vilja ändra med den.

Hur många gånger har du ramlat av?
2 gånger, samma dag haha. Lillan var lite övertaggad då 😉

Har du någon dold talang?
Nej, inte vad jag vet i alla fall.

Din bästa/sämsta egenskap?
Bästa – När jag väl vill något kämpar jag för det.
Sämsta – Jag är väldigt lat…

landat_046_519e7083ddf2b36b5263adf3
Hallsta RK 19 maj LB:1 foto: Jennifer Löfgren

Kommentera

