Cityfestivalen med mina bruds!

Idag har jag haft fullt upp, så tyvärr har bloggen fått kommit lite i andra hand. Kul i alla fall att se att så många av er ändå tittat in här 😀 Jag red Duchess imorse. Galopperade henne några vändor på rakan, hon tyckte det var jättekul haha. Hon drar upp huvudet och bara springer hemåt, sen åt andra hållet går det lite långsammare haha.. Nu på eftermiddagen och kvällen har jag varit på cityfestivalen med Emma och Hajar. Gick runt lite på marknaden och sen såg vi Oskar Linnros. Han var så snygg! Tror jag är kär 😉 Han var i alla fall jättebra. Hittade också ett linne från obey, jättefint! Imorgon ska Duchess ridas och så kanske jag hittar på något med en kompis. Vi ses då!

bästa

Kommentera

