Tack för allt.

Jag början känna mig helt klar på Lillan nu. Efter att jag åkte av så blev jag rädd, vilket säkert många av er förstod. Hade jag inte åkt av och gjort min ritt, då hade jag känt mig helt klar. Men nu när jag äntligen vågat mig upp igen och ridit 2 lektioner till på henne där vi hoppat så känner jag mig äntligen klar på henne. Jag kommer därför inte att rida och tävla henne så som jag gjorde i början av året, jag kanske sitter upp på henne någon gång ibland eller så slutar jag rida henne helt.

Våran tid tillsammans har varit så himla underbar. Vi har vuxit tillsammans, för varje hinder vi kommit över har mitt förtroende för mig själv och för henne vuxit, och det känns som om det gjort likadant för henne. Med henne har jag skrattat och gråtit, vi har verkligen oförglömliga minnen tillsammans. Den där lilla ponnyn har en stor plats i mitt hjärta och det kommer hon alltid att ha. Tack för allt, allra bästa Lillan ♥

81ca9ac8-aa84-4d8d-927d-06ae22be92dd 393060_140661946087133_1120136575_n pärlan

1

Kommentera

