Visste ni att?

…Duchess fick ett föl när hon stod på ridskolan. Han heter Dogge Doggelito, det var efter att hon fick honom hon såldes 😉

mammaochson
Dogge Doggelito till höger.

…Jag är egentligen blond. 2011 slingade jag mitt hår med röda och bruna slingor, efter en sommar såg det nästan grönt och jätteslitet ut så då färgade jag om det till brunt!

…Flamingo är importerad från Holland. Det fick jag veta för några månader sen av hon som hade Flamingo innan hon kom till ridskolan. Dock står det att Flamingo är svensk ridponny på ridskolans hemsida.

…Lillan är den ända hästen jag åkt av och gjort snyggast avramling på, hahahahaha 😉

…Jag har ridit i 9 år, men det märktes inte förrän för ett halvår sen 😉

…Jag vill byta skola. Den ända anledningen att jag fortfarande går kvar på samma skola är för att jag har världens grymmaste vänner där.

…När Flamingo och Lillan väl bestämt sig för att hoppa, då spelar det ingen roll hur dåligt man kommer på hindret, dom ska över.

bakben3

…Imorgon är det ridläger!!!!! 😀

3 thoughts on “Visste ni att?

  1. Du jag tror Duchess har fått fler föl? är inte säker men jag minns när hon fick honom iallafall för när hon kom tillbaka till ridskolan efter det sparkade hon mig i huvudet haha.. 😉

Kommentera

