Förlåt för min dåliga uppdatering idag.

Jag har varken haft ork eller lust till att blogga idag. Tappade lusten idag på grund av en privat sak. I alla fall så åkte jag och mamma in till Västerås imorse. Fick med mig en ny piké, nya ridbyxor och även några saker till Duchess 🙂 Efter det så åkte vi ut till stallet. Red till framridningsbanan vid slottet i sällskap av Calle, Fanny och Lotta. Galopperade och travade mest på banan eftersom att det var så mycket flugor så fort jag tog det lugnt med henne. Jobbade med galoppfattningar från skritt då hon börjat ta mina fattningar sämre igen, efter några försök så tog hon dom direkt. Imorgon lovar jag bättre uppdatering, kram! ♥

UPDATE: Det är inget allvarligt som hänt, bara något som gjorde mig väldigt ledsen.

large (31)
Louis ♥

Kommentera

